Reisinfo
Receptie
De receptie is op maandag tot 18.00 uur open. De bagageservice bieden wij aan tot 17.45 uur. Op vrijdag is de receptie tot 20.00 uur open, de bagageservice is dan tot 19.45 uur mogelijk.
Aankomst
Op de dag van aankomst ben je vanaf 15.00 uur welkom in je Beach Villa. Het is geen probleem als je al eerder incheckt. Want het kan zijn dat de beach villa al vroeger beschikbaar is.
Verwacht je na sluitingstijd van de receptie aan te komen? Bel ons dan even. Het telefoonnummer is + 31 (0) 88 - 160 61 00.
Tip: gebruik als navigatieadres 'Rivierkant', zonder huisnummer. Blijf die weg volgen tot je bij receptie bent.
Bagageservice
We helpen je graag met koffers en andere bagage. Wil je gebruikmaken van deze service? Geef dit aan bij het inchecken. Dan zorgen wij dat de bagage (maximaal 2 koffers/tassen per persoon) naar je villa wordt gebracht. Ook op je vertrekdag kun je gebruik maken van deze service. Geef dit dan 1 dag van te voren aan bij de receptie.
Parkeren
Op de dag van aankomst kun je tijdelijk parkeren op de parkeerplaats achter onze receptie. Deze parkeerplaats is alleen voor het inchecken en in- en uitladen van de bagage. Daarna kan de auto geparkeerd worden op onze eigen afgezette parkeerplaats. Tijdens het inchecken vertellen we je daar meer over.
Eten en drinken
Op alle dagen (behalve zondag) kun je broodjes bestellen. Ook kun je via Mijn Roompot of via de receptie complete ontbijtpakketjes of een volledig verzorgde barbecue bestellen.
Minishop
In de beach villa’s staan Nespresso-apparaten. De cupjes hiervoor kun je kopen in de minishop. Ook kun je daar terecht voor ‘vergeten’ boodschappen, cadeautjes en souvenirs.
Het is mogelijk om bij de receptie een filterkoffiezetapparaat te huren. Ook verhuren we föhns (€ 1,- per dag).
Fietsen huren
Bij de receptie zijn fietsen te huur, ook kinderfietsen en elektrische fietsen. Huur je een fiets voor meerdere dagen, dan krijg je korting.
Vertrek
Zorg ervoor dat de Beach Villa op de dag van vertrek om 10.00 uur leeg is. Zo is er genoeg tijd om het voor de volgende gasten in orde te maken.